Paweł Zakrzewski - Adobe Certified Instructor

Adobe Animate i podstawy JavaScript

Adobe Flash czy tego chcemy czy też nie – zmienia się, Z narzędzia, które pozwala na tworzenie interaktywnych reklam, prezentacji czy gadżetów na stronach internetowych przeistacza się w program do tworzenia interaktywnej treści na komputery i urządzenia mobilne. Dzięki możliwości użycia technologii AIR oraz HTML5 korzystając z Adobe Flash możemy tworzyć prace dostępne na wszelakich mediach.

0Studentów bierze udział

    Czas: 40 godzinpięć dni zajęć praktycznych

    Animacje HTML5, proste prezentacje na tablety i telefony komórkowe? Proszę bardzo, dzięki Adobe Flash to zupełnie możliwe i dodatkowo całkiem łatwe.

    Szkolenie przeznaczone jest dla wszystkich, którzy chcieliby poznać zasady tworzenia reklam internetowych, animacji HTML5 a także prostych prezentacji na tablety i komórki korzystając z użyciem języka HTML5. W trakcie zajęć poznajemy różne metody animacji a także podstawy programowania w języku JavaScript. Pozwala to na samodzielne tworzenie różnorodnych interaktywnych gadżetów na wszelakie media.

    Znajomość programów graficznych Adobe będzie podczas tych zajęć znaczącym atutem – nie jest jednak konieczna.

    Wymarzone szkolenie dla grafików, fotografików, plastyków, pracowników marketingu i osób rozpoczynających swą pracę z programem Adobe Animate CC. Jak sugeruje nazwa, do udziału w zajęciach nie jest wymagane doświadczenie nawet ze starszą wersją programu.

    • Konfiguracji i rodzajów dokumentów Adobe Animate
    • Tworzenia, edycji, kolorowania i transformacji obiektów wektorowych
    • Tworzenia wspaniałych przejść tonalnych (gradientów)
    • Budowy, użycia i edycji symboli
    • Podstawowych zasad wykorzystania symboli
    • Wykorzystania symboli w różnych projektach
    •  Importu plików Photoshopa, Illustartora a także dokumentów SVG
    • Wprowadzania i edycji tekstów
    • Użycia różnych rodzajów tekstów
    • Różnych metod tworzenia animacji HTML5
    • Animacji z wykorzystaniem masek
    • Tworzenia animacji z użyciem kości i kinematyki odwrotnej w programie Adobe Flash
    • Zasad projektowania banerów reklamowych HTML5
    • Tworzenie prostych reklam i banerów internetowych
    • Użycia i animacji zdjęć innych elementów graficznych
    • Dodawania filtrów i efektów graficznych
    • Animacji filtrów i efektów
    • Zasad dodawania efektów typu Easing
    • Zasad budowy interaktywnych prezentacji
    • Podstaw języka JavaScript i wykorzystanie palety Code Snippets
    • Wprowadzania kodu JavaScript w celu dodania elementów interaktywnych
    • Tworzenia interaktywnej galerii zdjęć
    • Tworzenia prostej panoramy
    • Tworzenia interaktywnych prezentacji multimedialnych
    • Wykorzystania symboli do tworzenia efektów specjalnych
    • Poprawnego przygotowania pracy do prezentacji w Internecie
    • Tworzenia i zapisu interaktywnych animacji HTML5

     


    Tworzenie gier i gadżetów na urządzenia mobilne – Adobe Flash i AS3.0 – moduł II

    Szkolenie to stanowi naturalną kontynuację pierwszego etapu nauki programu Adobe Flash. W trakcie tych zajęć skupimy się przede wszystkim na zagadnieniach związanych z zaawansowanym wykorzystaniem możliwości programu oraz użyciem języka Action Script 3.0 w praktycznych projektach.

    • Wykorzystania zaawansowanych opcji programu Adobe Flash
    • Użycia panelu Motion Presets i tworzenia własnych ustawień animacji
    • Wykorzystania panelu Code Snippets i tworzenia własnych wycinków kodu
    • Zaawansowanych metod tworzenia interaktywnych animacji i prezentacji
    • Składni języka ActionScript 3.0
    • Wykorzystania zmiennych, właściwości i funkcji ActionScript
    • Tworzenia pętli i warunków
    • Dynamicznego doładowania różnorodnych mediów (teksty, dźwięki, wideo)
    • Tworzenia animacji typu Preloader
    • Tworzenia animacji z użyciem kodu ActionScript 3.0
    • Tworzenia animacji z wykorzystaniem zewnętrznych klas (Tween i Tweener lub TweenLite)
    • Wykorzystania ActionScript do tworzenia interfejsu aplikacji lub strony WWW
    • Wykorzystania komponentów do tworzenia interfejsu aplikacji
    • Wykrywania zdarzeń myszy do tworzenia prostych gier zręcznościowych
    • Tworzenia gier z wykorzystaniem zdarzeń klawiatury
    • Formatowania i edycji tekstu za pomocą kodu ActionScript
    • Wykorzystania filtrów i efektów za pomocą ActionScript 3.0
    • Zarządzania dźwiękiem i filmami wideo na osi czasu oraz za pomocą kodu ActionScript
    • Tworzenia interaktywnych formularzy i współpracy z bazą danych (PHP + MySQL)
    • Wykorzystania języka XML do tworzenia dynamicznych projektów aplikacji
    • Tworzenia interaktywnych galerii w oparciu o dane XML oraz zewnętrzna klasę Tween i TweenLite
    • Tworzenia interaktywnego testu w oparciu o dane XML
    • Tworzenia aplikacji umożliwiającej dobieranie właściwych kolorów (np. planowanie kolorystyki ścian, okien, drzwi czy dachu domu mieszkalnego)
    • Budowy własnego odtwarzacza wideo w oparciu o dane XML
    • Budowy atrakcyjnego odtwarzacza mp3 w oparciu o dane XML
    • Zasad tworzenia prostych aplikacji AIR
    • Testowania pracy na komórce lub tablecie (Android)
    • Tworzenia aplikacji z użyciem gestów na tablety i komórki

     

    Recenzje Kursu

    Nie ma jeszcze recenzji dla tego kursu.